Znajdziesz mnie tutaj

Podsumowanie listopada


Dzisiaj nadszedł czas na kolejne podsumowanie. Wiem, że ostatnio pojawiało się mało recenzji, ponieważ najczęściej były to różnorodne tagi i stosik, ale w niedzielę wracam z recenzją książki Cobena. W porównaniu z październikiem kiedy to przeczytałam jedną książkę listopad przedstawia się znakomicie. Przeczytałam 4 książki. Dodałam 3 recenzje. Mam 7154 wyświetleń, co oznacza, że odwiedziliście mnie 1053 razy. Dziękuję. Przybyło mi też 10 obserwatorów. Pod tym względem jeszcze tak dobrze nie było. Teraz mam was 82 obserwatorów. :)

19 komentarzy :

  1. Dobry wynik :) Oby tak dalej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Doskonale! Oby było jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozwijasz się z miesiąca na miesiąc. Oby tak dalej. Gratuluje!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobry wynik, gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też uważam, że wynik bardzo dobry :) Ja chyba nawet 4 nie przeczytałam w listopadzie xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję nowych obserwatorów i wyników. Życzę również udanego czytelniczo grudnia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja przeczytałam w listopadzie tylko dwie książki:((

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dobry wynik. U mnie niestety beznadziejnie. Tylko 2 książki i 2 recenzje. Kompletnie nie mam na nic czasu, dlatego tobie gratuluję i życzę lepszych sukcesów:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymam kciuki, by kolejny miesiąc był równie dobry a nawet lepszy :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Cztery książki to całkiem przyzwoity wynik. Mam podobny i cieszę się, że choć tyle udało mi się przeczytać. Nie wszyscy mają dużo czasu, a czyta się przecież dla przyjemności nie zaś na wyścigi.
    Gratuluję wspaniałych wyników świadczących o popularności bloga. Tak trzymać.

    OdpowiedzUsuń
  11. A u mnie niestety zastuj czytelniczy. Mam nadzieję, że grudzień będzie lepszym miesiącem dla nas obu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie. Niezłe wyniki. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Recenzje książek © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka