Znajdziesz mnie tutaj

Wygrana u M. i podsumowanie stycznia

Na początek chciałabym się pochwalić wygraną w konkursie u M. z  http://zacisze-wysnione.blogspot.com Serdecznie zapraszam na jej bloga. Serię od dawna chciałam przeczytać, ale nie było jej w bibliotece. Widząc wyniki spotkała mnie nie mała niespodzianka. 
Dziękuję :)
Teraz przejdę do podsumowania. Nawet nie wiem kiedy minął pierwszy miesiąc nowego roku. Ferie dopiero przede mną, mam je w ostatniej turze. W styczniu przeczytałam 7 książek. Uważam, że nie jest źle. Wiem, że jutro dopiero 31 pierwszy, ale resztę statystyk też dodam. Dodałam 6 recenzji książek. Mam 91 obserwatorów. Powoli zbliżamy się do pierwszej setki. Dziękuję. Przybyło sześciu. Na tą chwilę odnotowałam 9804 wyświetleń. Więcej o 1465. Dużo więcej niż w ubiegłych miesiącach. 

18 komentarzy :

  1. gratuluję takiej wspaniałej wygranej! :) trylogia "Igrzysk śmierci" już za mną :) dwie pierwsze części bardzo miło wspominam więc życzę miłego czytania i mam nadzieję, że część finałowa również przypadnie Ci do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja podsumowanie wrzucę jutro, a co do Igrzysk to życzę udanej lektury, mnie trylogia bardzo przypadła do gustu :)
    No, ja mam 8 książek na koncie w styczniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przede mną jeszcze tylko "Kosogłos". :) A wyników gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje wygranej. Też brałam udział w tym konkursie, ale się nie udało:-)
    Statystyki blogowe coraz lepsze i oby tak dalej.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna wygrana zazdroszczę. Świetny miesiąc jeśli chodzi o czytelnictwo. Ja zaczynam ferie od 10 lutego. Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję wygranej. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam:) Szybko idzie, to taka lekka lekturka:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje! Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dobry wynik jak na początek roku ;) Ja mam nadzieję jeszcze coś na jutro dokończyć aby i mój styczeń ciekawiej się prezentował :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wyniku! A "Igrzyska śmierci" czytaj, czytaj, bo to genialna seria!

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję wygranej i życzę miłych chwil z IŚ :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wygranej:) Książki to najlepsze nagrody:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wygranej :) Cała seria już za mną i mam nadzieję, że Ci się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wygranej! Sama muszę w końcu wziąć się za tę serię;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Recenzje książek © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka