Znajdziesz mnie tutaj

71.Bezpieczna przystań

Tytuł: Bezpieczna przystań
Autor: Danielle Steel
Stron: 214
Wydawnictwo: Amber
Rok wydania: 2004
Moje zdanie: Zrozpaczona wdowa Olivia i jej córeczka Pip spędzają wakacje nad morzem. Tutaj mają na nowo nauczyć się bawić, cieszyć, przestać się zamartwiać. Ich życie zmienia się niespodziewanie, gdy na plaży dziewczynka poznaje Matta- utalentowanego malarza. 
Nie spodziewałam się cudów. Takich nie otrzymałam. To zwykła powieść obyczajowa, wiele takich na rynku książkowym. Samotna, zrozpaczona wdowa, przystojny rozwodnik w tym wypadku malarz. Chociaż autorka wzbogaciła ją o kilka wątków i tak wiadomo jak się skończy. Mi się jednak podobało. Lubię czytać o ludzkich losach, uczuciach i emocjach. Książki nad którymi nie muszę myśleć mi nie przeszkadzają, a po dniu w szkole są wręcz wskazane. Wymagam, aby zapewniała mi ona trochę rozrywki co też uczyniła. Zabrakło więcej emocji, ale i tak książkę uważam za udaną.
Ocena:3+/6
Ufff... Rozpoczynam ferie. Myślę, że teraz będzie mnie tu trochę więcej.

13 komentarzy :

  1. Lubię kiedy emocje wylewają się z danej powieści niczym lawa z wulkanu, a tutaj widzę, że ich ewidentnie zabrakło, dlatego jednak spasuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja też to lubię, przez to trochę mnie ta książka rozczarowała.

      Usuń
  2. Strasznie nie lubię, gdy brakuje w książce dynamiki i tego ostatecznego zaskoczenia. Z tej książki zrezygnuję. A, i życzę udanych ferii :) Sama też właśnie rozpoczynam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na początku myślałam, że chodzi o powieść Sparksa. Szkoda, że brak w niej emocji.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja mama czyta książki tej autorki. Ja nie jestem przekonana do tych powieści.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem czemu, ale słyszałam mnóstwo bardzo negatywnych opinii i jakoś fabuła mnie nie przekonuje...

    Ja kończę ferie ;<

    OdpowiedzUsuń
  6. chyba już wyrosłam ze Steel, ale kilka jej powieści mi się podobało :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz racje, taka lektura jest lekka i " bezinwazyjna" łatwo i przyjemnie ją się czyta, lubię takie ;)
    Miłego odpoczynku ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przeczytałam jeszcze żadnej powieści Danielle Steel, ale mam zamiar to nadrobić. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie polecam ,,Anioł Johnny"

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Recenzje książek © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka