Znajdziesz mnie tutaj

137.Hotel na rozdrożu

Tytuł: Hotel na rozdrożu
Autor: Debbie Macomber 
Stron: 331
Wydawnictwo: Harlequin
Rok wydania: 2011
Moje zdanie: Kolejny tom serii opowiadającej o Zotoce Cedrów. Chociaż w poprzedniej części wszystko zakończyło się w miarę dobrze teraz od początku sprawy nie toczą się tak jak życzyliby sobie bohaterowie. W pensjonacie Peggy i Boba Beldonów ginie tajemniczy mężczyzna. Czy coś grozi jego właścicielom? Reszta bohaterów też nie może dać sobie rady. Podtrzymując moją opinię. Wszystkie części są niesamowicie ciepłe, lekkie i przyjemne. Zainteresowanych odsyłam do wszystkich książek tej autorki, które zrecenzowałam. Poszukajcie w etykietach.
Ocena: 5/6

14 komentarzy :

  1. Książkę mam i czytałam i zgadzam się z twoją opinią.Niesmowita, ciepła i przyjemna powieść.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że tobie też się podobała

      Usuń
  2. Może się kiedyś skuszę.. Wolę jednak mroczniejsze rzeczy ;)
    http://art-forever-in-my-mind.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha, no ta książka raczej taka nie jest

      Usuń
  3. Trochę nie dla mnie książka, ale lubię wyzwania :) Zapraszam: http://naszksiazkowir.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy to takie wyzwanie, to bardzo lekka książka

      Usuń
  4. pierwszy raz o niej słyszę :)
    wydaje sie być ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aktualnie nie mam ochoty na tego typu książkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na razie mam nieco inne plany książkowe dlatego sobie odpuszczę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Recenzje książek © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka