Znajdziesz mnie tutaj

142.Spokojna przystań

Tytuł: Spokojna przystań
Autor: Debbie Macomber
Stron: 331
Wydawnictwo: Harlequin, Mira
Rok wydania: 2011
Moje zdanie: Już nawet nie wiem, która to część serii,, Zatoka Cedrów” na tym blogu. Konsekwentnie co miesiąc wypożyczam jeden tom i chyba jeszcze kilka mi zostało. Już nie wiem o czym pisać, ponieważ każda część jest na porównywalnym poziomie. Są niesamowicie ciepłe i klimatyczne tak jak i Zatoka Cedrów. Mieszkańcy kochają i nienawidzą, a autorka miesza w ich życiu. Zakończyła tak, że już nie mogę się doczekać kolejnego tomu. Polecam, jeśli przeczytacie pierwszą część z pewnością już przepadniecie tak jak ja.
Ocena:5/6
Recenzja miała się ukazać w środę, ale blogger spłatał mi psikusa. 

14 komentarzy :

  1. Wcale się tobie nie dziwie, że już nie masz o czym pisać o tej serii. Mamie polece.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie wiem ile to ciągnę, ale zrecenzuję wszystkie części, a co :)

      Usuń
  2. Książkę mam, lecz jeszcze jej nie czytałam, ale w niedalekiej przyszłości być może po nią sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chwycę za nią, wpierw przeczytam pierwszy tom i kolejne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Trochę się ciągnie ta seria... Nie wiem, czy wystarczy mi tyle cierpliwości:p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ona się jeszcze ciągnie i ciągnie :)

      Usuń
  5. Nie czytałam...może się skuszę. Chociaż serie trochę mnie męczą.
    monweg.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie nie męczą, na szczęście :)

      Usuń
  6. Lubię takie lekkie książki ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Recenzje książek © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka