Znajdziesz mnie tutaj

Pomysł na dziś... Kolejna nowa seria

Mam ferie i znów spędzam je przekopując wzdłuż i wszerz stronę Pinterest. Znalazłam tam mnóstwo pomysłów na paznokcie. Wybrałam tylko te łatwiejsze, które każdy może zrobić.
Tutaj pomysł na piaskowe paznokcie, gdy nie mamy takiego lakieru. Malujemy paznokcie zwykłym, sypiemy solą, czekamy aż wszystko wyschnie i myjemy ręce. Sól się rozpuszcza i oto jest.
Ja też nie mam sond takich jak na zdjęciach, ale czasami wystarczy wykałaczka, wsuwka, szpilka, igła.
Na coś się skusicie?

19 komentarzy :

  1. Jeszcze trzeba miec talent do tego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam talentu, ale próbuję. Najpierw na kartce papieru, później na paznokciach.

      Usuń
  2. Jaki świetny pomysł z tą solą! Aż wypróbuję! :)

    http://recenzjeami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja koleżanka próbowała, super to wygląda, zwłaszcza na czarnym lakierze

      Usuń
  3. Kurde blaszka. Świetnie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo pojawi się więcej takich inspiracji

      Usuń
  4. Podobaja mi sie takie brokatowe paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. niby ładne...i łatwe, ale to tylko tak z pozoru wygląda

    OdpowiedzUsuń
  6. To "piaskowanie" za pomocą soli - bardzo pomysłowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  7. Aż trudno uwierzyć że sól daje taki piaskowy efekt z połyskiem na kremowym, czarnym lakierze... hmm :)
    Ostatnie dwie propozycje, białe z różowym wzorem i panterkowe cętki bardzo mi się podobają, uwielbiam pinterest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tej stronie można zawsze znaleźć coś ciekawego ;-)

      Usuń
  8. Chyba będę częściej odwiedzać Twojego bloga;p a te pierwsze koniecznie wypróbuje;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Recenzje książek © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka