Znajdziesz mnie tutaj

Pomysł na dziś nr.13

Każdy chciałby osiągnąć sukces tylko i wyłącznie dzięki dobrym chęciom, motywacji. Tak się nie da. Trzeba ciężko pracować, zaliczyć kilka porażek i niepowodzeń, a wtedy można osiągnąć swój cel. 
Ale się dzisiaj objadłam truskawek :) 
Pierścionki noszę rzadko, ale dla takich nietuzinkowych zrobiłabym wyjątek.
Przyznam, że chyba każdy. No może jeszcze z drugą połówką u boku 
Piękne, wiosenne paznokcie. 
Cudne połączenie. Skojarzyłam też, że jest to najnowsza okładka Avonu :)

6 komentarzy :

  1. Te pierścionki są cudowne. Czy zdradzisz gdzie je kupiłaś?
    Z góry dziękuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest tylko obrazek. Sama ich szukam ;)

      Usuń
    2. Ha znalazłam - Kruk ma takie / podobne. I znalazłam na stronie H&M - ciekawa jestem jak wyglądają "na żywo". http://www.hm.com/pl/product/32147?article=32147-A

      Usuń
  2. Też rzadko noszę pierścionki. Przepiękny kolor lakieru. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. narobiłaś mi ochoty na truskawki, u mnie na krzaczkach na razie zielone, poziomki też

    boska ta czerwień lakieru :)
    całuski

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Recenzje książek © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka