Znajdziesz mnie tutaj

Pomysł na dziś nr.20

No właśnie. Trzeba się śmiać na przekór wszystkim, chwytać każdy dzień z życia :) 
:) Szeroki uśmiech ode mnie :)
Ostatnio znów zachorowałam na bransoletki. Właśnie czekam na te zamówione ze sklepu internetowego granashop. Lubicie bransoletki? Jakie nosicie? Mi szczególnie podobają się w połączeniu z zegarkiem. Właśnie idzie do mnie też podobny do tego, ale bez złota i oczywiście CHABROWY :)
Kolejne :)
Dzieło sztuki 
Piękne, zdrowie i długie włosy. Do takich dążę :)
Od jutra Chabrowa zaczyna jazdy. Życzcie powodzenia, proszę was 

26 komentarzy :

  1. Piękne bransoletki, chciałabym takie :)
    Oczywiście trzymak kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, najbardziej te z drugiego zdjęcia :)

      Usuń
  2. Mnie bransoletki drażnią i przeszkadzają mi okropnie... więc po chwili muszę je zdejmować :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Robisz prawko? Ja właśnie przejechałam połowę godzin:) Teraz odłożyłam książki na bok i wkuwam podręcznik przyszłego kierowcy:) Za dwa tygodnie test!
    Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ten podręcznik też studiuję :)

      Usuń
  4. Bransoletki wolę skromniejsze choć u kogoś mi się takie podobają. Z włosami mam podobne dążenie :) Trzymam kciuki za jazdy, nie taki diabeł straszny... ;) Powodzenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też wolę trochę skromniejsze :)

      Usuń
  5. Uwielbiam jeździć autkiem i mam nadzieję, ze Tobie również się spodoba. Życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Prawko mam już od bardzo dawna. Niestety nie jeżdżę :(
    Ale Tobie życzę udanej nauki - powodzenia.
    Bransoletki uwielbiam, ale noszone pojedynczo - nigdy nie z zegarkiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Już na szczęście jestem po dwóch godzinach jazdy :)

      Usuń
  7. Mi się bardzo podoba połączenie bransoletek z zegarkiem, choć sama zapominam zakładać :)

    Ja 3 lata temu robiłam prawko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja gdy już sobie kupię może będę nosiła :)

      Usuń
  8. ja ostatnio z biżuterii kupuję tylko bransolety, nawet myślałam nad specjalnym postem właśnie tylko im poświęconym ")

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Recenzje książek © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka