Znajdziesz mnie tutaj

Ostatnio na tapecie #2

Piękna piosenka, śpiewana w języku francuskim, a nie jak zawsze po angielsku. Ma swój klimat.
Też Indila. Kolejna piękna piosenka w jej wykonaniu.
Czasami lubię posłuchać też czegoś takiego. Peja to nie moje klimaty, ale ta piosenka jest taka prawdziwa i życiowa.
Ta też. Ogólnie jakoś dobrze to wszystko razem brzmi, że można odpłynąć. Przesłuchałam ją chyba ze 100 razy i jeszcze nie mam dość.
Inne klimaty, ale też spokojnie, romantycznie. Piękny teledysk z niesamowitymi leśnymi krajobrazami.

18 komentarzy :

  1. uwielbiam Indilę, a SOS mam ustawione jako dzwonek w telefonie :) przecudowna melodia... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, jak ja kocham francuski... Słuchanie takich piosenek to normalnie miód na moje uszy, dziękuję za to, że dzięki Tobie trafiam na Indilę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale się cieszę, bo jest co polecać :)

      Usuń
  3. Uwielbiam piosenki w języku francuskim i ubolewam nad tym , że tak rzadko goszczą one w radiach. To jest balsam dla duszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, tylko Indilę ostatnio słyszę, nic więcej

      Usuń
  4. Peja to również nie moje klimaty, ale za to Masters czasami słucham.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie Indila moze byc ze względu na francuzki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszą piosenką ciągle słyszę w radiu. Uwielbiam brzmienie języka francuskiego. Szkoda, że w mojej szkole nie można go się uczyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie francuski jest, ale mało osób się go uczy :)

      Usuń
  7. Indila również mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na "Szczęście" miałam fazę jakoś pod koniec zeszłego roku szkolnego :p Teraz często słucham Masters :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam, że to tylko ja takie słucham :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Recenzje książek © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka