Znajdziesz mnie tutaj

Wosk Yankee Candle Honey Blossom

Na woski zapachowe Yankee Candle bardzo długo się czaiłam. Dużo o nich wcześniej czytałam i słyszałam. Każdy zachwalał, a ja nie wiedziałam w czym rzecz. Później zamówiłam woski, ale inne, ręcznie robione. Zapachy były odpychające, duszące i nietrwałe. 
Sparzyłam się. 
Postanowiłam zrobić sobie prezent z okazji zdanego prawa jazdy i zamówiłam sobie ze strony goodies.pl te woski. 
Jeszcze przed rozpakowaniem czułam piękny zapach.
Moją uwagę najbardziej przyciągnął delikatny, bladoróżowy wosk. Zapaliłam i zdziwiłam się, że od razu można wyczuć zapach, który momentalnie rozniósł się w całym pokoju. 
Polecałabym go na wieczór, ponieważ pachnie jak drogie, luksusowe perfumy, paryskie. Tak mi się kojarzy. 
Na pierwszy plan wybija się w nim słodycz miodu i ciężki zapach piżma. Dalej możemy wyczuć żywiczne drzewo. Można by powiedzieć, że będzie to ciężki, słodki zapach. Nic bardziej mylnego. Proporcje zostały znakomicie zachowane i wyważone. Wosk został przełamany świeżym i kwiatowym powiem frezji. 
Obłęd. Ten wosk to mój absolutny faworyt, przebija Black Cocount, o którym już niedługo.
Wosk można kupić tutaj
A resztę wosków Yankee Candle tu


12 komentarzy :

  1. Muszę kupić w końcu te woski bo wszędzie słychać pochwały na ich temat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje zdanego prawka! Skoro mówisz, że dobre to może i ja się skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę kiedyś wypróbować działanie wosku, bo zawsze tylko świecie kupuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dawniej też używałam tylko świec :)

      Usuń
  4. Musze znowu zacząć używać kadzidełek albo właśnie wosków... jeszcze ich nie używałam, czas spróbować ;)

    http://pasion-libros.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Tego zapachu jeszcze nie znam, na razie moim faworytem jest jaśmin i zamawiam go za każdym razem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę musiała się na niego skusić :)

      Usuń
  6. Uwielbiam świeczki zapachowe, więc i te woski powinny mi się spodobać. Zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że ci się spodobają :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Recenzje książek © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka