27 kwi 2015

Trzecie urodziny bloga

Naprawdę ciężko w to wszystko uwierzyć. Trzy lata temu byłam świeżo po egzaminach gimnazjalnych i założyłam tego bloga. Teraz jestem przed maturą, czuję, że nic nie umiem i stresuję się tak jak jeszcze nigdy w życiu. 
Były to dziwne trzy lata. Moje życie prywatne wywróciło się nie raz do góry nogami. Cały czas był ze mną blog i wy, moi kochani czytelnicy. Chciałabym wam dzisiaj z całego serca podziękować. Mam nadzieję, że będziecie ze mną jeszcze dłużej. Kolejne trzy, a może i trzydzieści lat. 
W związku z taką rocznicą postanowiłam też co nieco na blogu zmienić. Pojawił się Discus i już teraz nie wyobrażam sobie bez niego blogowania. Jeszcze trochę go przetestuję i napiszę wam o nim coś więcej. 
Tak się składa, że mamy okazję do podwójnego świętowania. Z rocznicą zbiega się też wybicie mi na liczniku 200 tysięcy wyświetleń. Dobrze mówiliście, że teraz będzie już przyspieszał coraz bardziej.
Teraz czekam na 500 tysięcy :)
Dziękuję wam za każdy komentarz, każde wyświetlenie.
Bez was nie chciałoby mi się działać tu przez trzy lata.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka