Znajdziesz mnie tutaj

Podsumowanie lutego

Powoli wkracza do nas wiosna. Śnieg topnieje, ptaki zaczynają śpiewać, dni są coraz dłuższe. Zakończyłam ferie. Teraz zaczęłam też odpowiadać na Wasze komentarze, ponieważ miałam dużo czasu. Opłaciło się, ponieważ jakby więcej osób zaczęło odwiedzać i udzielać się na moim blogu.
W lutym przeczytałam 7 książek. Opublikowałam 7 recenzji. Odwiedziliście mnie w tym miesiącu 1321 razy. Przekroczyłam magiczną liczbę 10 tysięcy. Teraz na liczniku jest 11125. Mam 94 obserwatorów.  Przybyło 3.

18 komentarzy :

  1. Ja chyba też będę miała 7 książek, chociaz jeszcze mam do jutra czas na przeczytanie czegos:D Moze sie uda:)
    W kazdym badz raqzie gratuluje wynikow:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już do jutra raczej nie zdążę :)

      Usuń
  2. Świetne wyniki. :) Już nie mogę się doczekać wiosny.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie wynik podobny. Podsumowanie też niebawem zrobię. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wynik. Czasem żałuję, ze ja nie robię podsumowań, ale nie mam czasu na to liczenie. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ja już się przezwyczaiłam i dziwnie się czuję, gdy nie zrobię podsumowania

      Usuń
  5. Gratuluje świetnego wyniku. POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Idziesz stopniowo, ale do przodu i to najważniejsze. Gratuluje świetnych wyników!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam w tym miesiącu 8 książek na koncie ;) Ach, na reszcie wiosna... Hurraaa!

    OdpowiedzUsuń
  8. a mi w tym miesiącu czas pozwolił tylko na dwie książki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje! Moje wyniki w tym miesiącu są dość marne :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Recenzje książek © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka