5 maj 2014

Stosik nr. 20

Korzystając z tygodniowego wolnego w szkole postanowiłam wybrać się do biblioteki. 
1. Cecelia Ahern ,,Kraina zwana tutaj". Lubię tę autorkę, pisze niesamowicie magiczne i ciepłe opowieści.
2. Andrzej Ziemiański,,Achaja" tom 3. Kolejny tom, ciekawe czy autor trzyma poziom.
3. Teresa Fortis ,,Zew pustyni". Seria Pisane przez życie. Dawno nic z niej nie czytałam, teraz miałam ochotę na coś egzotycznego.
4.Piotr Wereśniak ,,Zabili mnie we wtorek". Gdzieś kiedyś chyba czytałam o tej książce, ale nic sobie nie mogę przypomnieć. Wzięłam w ciemno.
5.Debbie Macomber,,Dom z marzeń" Kolejny tom z serii Zatoka Cedrów.
6. Karyn Monk,,Czarny książę". Romans historyczny kompletnie mi nieznanej autorki
7. Eric-Emmanuel Schmitt,,Marzycielka z Ostendy". Kolejne opowiadania mistrza krótkich form. 
Czytaliście coś? Może o którejś książce słyszeliście?
P.S. Postanowiłam oglądać więcej filmów. Jest tyle niesamowitych, które mi po prostu umykają. Chcecie abym umieszczała krótkie opisy tego co ostatnio obejrzałam? 

14 komentarzy:

  1. Nie czytałam żadnej. Wydają się intrygujące. Życzę miłej lektury ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja przyjaciółka uwielbia powieści Macomber, dlatego życzę Ci przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo ją lubię. Dziękuję :)

      Usuń
  3. Świetne nabytki. Najbardziej zazdroszczę ,,Kraina zwana tutaj"., gdyż też lubię twórczość tej autorki. Życzę miłej lektury i czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  4. zabili mnie we wtorek ? hmmm tytuł bardzo mnie zachęca takze czekam na recenzję ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie właśnie ten tytuł skusił :)

      Usuń
  5. Bardzo sympatyczny stosik. "Kraina zwana tutaj" już za mną (polecam), a Schmitt i Macomber przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy jak mi się te książki spodobają :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.