1 cze 2013

100.Gringo wśród dzikich plemion

Tytuł: Gringo wśród dzikich plemion
Autor: Wojciech Cejrowski
Stron: 302
Wydawnictwo: Zysk i S-ka
Rok wydania: 2011
Moje zdanie: Od dawna lubię czytać książki podróżnicze. Do tej pory miałam styczność tylko z Beatą Pawlikowską, teraz sięgnęłam po książkę pan Cejrowskiego. Jego program ,,Boso przez świat” jest bardzo ciekawy. Wiele osób nie lubi tego autora ze względu na jego poglądy, mi jednak one w niczym nie przeszkadzają. 
W książce przeczytamy o podróżach do Ameryki Południowej. Tam pan Cejrowski spotkał ostatnich dzikich Indian oraz wszedł do dżungli gdzie cywilizacja jeszcze nie dotarła. Czyta się bardzo lekko i szybko. Autor umieścił w niej wiele bardzo ciekawych historii, które czyta się z zapartym tchem. Przybliża on kulturę i mentalność Indian, która jest bardzo specyficzna. 
Nie dowiadujemy się tutaj zbyt wiele o zwierzętach i roślinach, ale o ludziach zamieszkujących te tereny. Poznajemy ich zwyczaje. Książka jest bardzo dobrze wydana, w twardej oprawie na tym śliskim papierze. Zdjęcia są piękne i bardzo dobrze się w niej prezentują. Ubolewam tylko nad tym, że jest ich tak mało. Zachęcam do sięgnięcia po tę książkę i przeniesienia się w dzikie ostępy amazońskiej dżungli.
Ocena:5/6 
P.S. Nie wiem czy zauważyliście, ale to już setna recenzja. Sama nie wiem kiedy to minęło. 

21 komentarzy:

  1. Gratuluje 100 recenzji!
    Co do książki, to chętnie przeczytam, gdyż lubię Cejrowskiego.

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulję 100 recenzji, nie lubie tego pana wiec po ksiazkę raczej bym nie sięgła; ;

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję setnej opinii o książce! :) A "Gringo.." uwielbiam, mam nawet swój własny egzemplarz tej książki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja książek raczej nie kupuję, ale rzeczywiście jest bardzo dobre

      Usuń
  4. Lubię książki Cejrowskiego. Powyższą także czytałam i bardzo mi się podobała:)Zapraszam Cię również do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam w planach na półce. Zaczęłam czytać inna część Cejrowskiego, ale jakoś nazbieralo się dużo paranormali, że musiałam przerwać wspaniałe podróże i nadrabiać zaległości, bo niestety żeby czytać dwie na raz, nie mam czasu :( dlatego czekam na te wakacje, jak nie wiem co...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też już się nie mogę doczekać

      Usuń
  6. Gratuluję już tylu recenzji:) Nie znam Cejrowskiego ani jego poglądów, ale chętnie zapoznam się z tą książką.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cejrowski jako podróżnik jest najlepszy. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulację!
    Książki raczej nie przeczytam, nie trawię tego mężczyzny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.