Znajdziesz mnie tutaj

170. Słoneczny zakątek

Tytuł: Słoneczny zakątek
Autor: Debbie Macomber
Stron: 331
Wydawnictwo: Harleqiun 
Rok wydania: 2012
Moje zdanie: Kolejny tom z serii Zatoka Cedrów. Już siódmy.Romans Teri i Bobbiego nadal trwa chociaż pochodzą oni z dwóch różnych światów. Czy gdy życie wystawi ich na próbę przetrwają. Linette postanawia uciec z miasteczka, Rachel ogląda się za innymi facetami, a Olivia znów ma kłopoty. Lubię przenosić się do tego miasteczka. Bohaterowie i ich problemy są niesamowicie życiowe. Kochają, nienawidzą, chorują, zdradzają i sobie pomagają.
Ocena:4+/6
Tom poprzedni, szósty
Zapraszam do klikania lubię to w prawym, górnym rogu 

10 komentarzy :

  1. Coś krótko dzisiaj :) jakoś patrząc już na okładkę nie czułam mięty do tej książki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo krótko. :) To już kolejny tom z tej serii i już nie wiem co pisać

      Usuń
    2. haha fajnie to zabrzmiało "i już nie wiem co pisać" ;D
      /klucznik: +2 punkty za oba kluczniki ;)

      Usuń
  2. Ogólnie lubię twórczość Debbie Macomber, chociaż drażni mnie jej uwielbienie dla wielowątkowości w fabułach. Bardzo nie lubię tego zabiegu literackiego, bo czuje wtedy mętlik w głowie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi to na szczęście nie przeszkadza ;)

      Usuń
  3. Jakoś teraz daleko mi od romansów ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi ostatnio bardzo blisko :) To taka bardziej obyczajówka jest

      Usuń
  4. jak dla mnie to dobrze, że tak krótko - przynajmniej jest szansa, że wszyscy przeczytają ten tekst w całości - teraz mało kto czyta recenzje na blogach od deski do deski. A co do samej autorki - moja przyjaciółka uwielbia jej powieści, ja jeszcze nie miałam okazji ich poznać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już po prostu wszystko o książkach z tej serii zostało powiedziane :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Recenzje książek © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka