31 mar 2014

Podsumowanie marca

Pierwszy dzień wiosny już za nami, na dworze ciepło. Już niedługo zaczniemy czytać w plenerze, cudownie. Szkoda, że robić się nic nie chce, bo cały czas spędziłabym na dworze.
W marcu przeczytałam 6 książek. Dodałam 8 recenzji. Odwiedziliście mnie 4410 razy. W końcu przekroczyliście tą magiczną liczbę. Od początku miesiąca tylko śledziłam statystyki. 
Teraz na liczniku jest 44549. Mam 158 obserwatorów, a więc przybyło 2. W tym miesiącu mój blog doczekał się Facebooka. Zachęcam was do klikania lubię to. Na razie jest nas 6, liczę na dużo więcej.

20 komentarzy:

  1. Gratuluję wyniku i życzę przyjemnego czytania w kwietniu

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie leń mnie dopadł, bo organizm poczuł wiosnę, przez co niemal cały dzień na dworku siedzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba korzystać z ciepła, od razu weselej :)

      Usuń
  3. coś w tym jest, plany mam ambitne i często na tych planach się kończy,a w myślach; zrobię to jutro, mam nadzieję, że to efekt tej ślicznej wiosny i lenistwo samo minie :)
    całuski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niedługo się wszyscy przyzwyczają, wtedy minie :)

      Usuń
  4. świetny wynik :) u mnie marzec okazał się jednym z lepszych miesięcy w ostatnim czasie, przeczytałam 8 książek, a to jak na mnie super wynik :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że u mnie teraz z miesiąca na miesiąc będzie jeszcze lepiej

      Usuń
  5. Gratuluję sześciu przeczytanych książek, to całkiem dobry wynik. Życzę coraz ładniejszych statystyk bloga! ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Oby te liczby z dnia na dzień się powiększały ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest nas już 7 :) Cudowne podsumowanie Kochana ;)
    Uwielbiam czytać na świeżym powietrzu :)
    Też zastanawaiam się nad facebookiem, muszę w końcu wyjść do ludzi :)
    Buziam, miłego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie w marcu też 6 przeczytanych książek, a FB polubiłam już jak Zakładka do Przyszłości ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, to świetny wynik, a tym bardziej w tak krótkim czasie! Gratuluję i czekam na kolejne recenzje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.