Znajdziesz mnie tutaj

Ostatnio obejrzane #9

W ostatnim czasie komedie są u mnie zdecydowanie częściej oglądane.
Znacie Leslie Nielsena? Tym razem w filmie Ściągany
To dość stara komedia, z 1998 roku. Wtedy jeszcze komedie były naprawdę śmieszne. Scena ze skaczącym telewizorem jest tak absurdalna i niebywała, że ilekroć ją widzę płaczę ze śmiechu. Tak było i tym razem. Oglądałam go już kilka razy i zdecydowanie nie mam dość. Aktor nadaje się do takich  roli, jest w nich idealny. Ciekawa jestem kto wymyśla te wszystkie sytuacje. 
Znajdziemy tu parodie wielu znanych filmów zrobione na naprawdę wysokim poziomie.
Z pewnością niedługo pojawi się tu reszta filmów z tym aktorem w roli głównej.

16 komentarzy :

  1. Masz rację, komedie sprzed wielu lat były śmieszne, teraz mamy same gastryczne żarty i nabijanie się ze scen łóżkowych. Jednym, słowem, żenada ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, chociaż takie komedie też oglądam, ale nie są tak fajne :)

      Usuń
  2. heheh ja z nim oglądałam naga broń itp

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie oglądałam tego filmy, ale lubię komedię więc muszę obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety chyba tym razem sobie odpuszczę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Stare komedie są naprawdę świetne. Teraz ciężko trafić na podobnie dobrą...
    http://pasion-libros.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, stare polskie komedie też są super

      Usuń
  6. Nie przepadam za komediami, choć nie twierdzę, że nie oglądam. Leslie był ponadczasowy, ale niestety to także może się znudzić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby go tak oglądać w krótkich odstępach czasu to raczej :)

      Usuń
  7. Nie pamiętam, czy oglądałam, ale będę mieć na uwadze ten film.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie oglądałam i nie wiem, czy będę ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Recenzje książek © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka