1 paź 2012

Podsumowanie września.

A więc skończył się wrzesień. Nie mogę uwierzyć, że to już miesiąc w mojej, nowej szkole. Nie jest tak źle jak się obawiałam, ale na czytanie książek nie miałam wcale czasu. Myślę, że teraz będzie lepiej, przezwyczaję się, wpadnę w rytm i będzie dobrze. Przeczytałam 4 książki. O dwie mniej niż w sierpniu. Dodałam 5 recenzji. Dwie mniej. Przybyło mi 4 nowych obserwatorów. Mam 5205 wyświetleń. Więcej o 1116. W tym miesiącu dodaliście też 119 komentarzy. Dziękuję :)

16 komentarzy:

  1. ja też teraz coś mniej czytam, mam nadzieję, że niedługo to nadrobię (jesienne i zimowe wieczory z książką, to jest to )
    całuski

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie mam czasu na czytanie, co mnie trochę przygnębia, ale jednak obowiązki szkolne zajmują dużo czasu. Życzę jeszcze większych wyników :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaczął się taki okres, że chyba większość z nas ma mniej czasu na czytanie, niestety. Jednak Twoje wyniki wciąż są bardzo dobre i życzę, aby kolejny miesiąc był co najmniej tak samo owocny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mimo tego, że nie chodziłam we wrześniu do szkoły, też przeczytałam dość mało książek. Ciągle są ważniejsze sprawy i trzeba czasami wybierać.
    P.S. Też wybrałam u siebie to zdjęcie do notki podsumowującej wrzesień:)

    OdpowiedzUsuń
  5. nadrobisz czytanie ksiażek zimą nic sie nie martw :)


    i wszystkie liczby wskoczą w góre!



    ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡

    Kadik Babik

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezłe wyniki :) Czytanie musi sprawiać radość a nie nudny i żmudny obowiązek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, mnie samej też gorzej idzie z czytaniem :( Ale nic na siłę, jak pisze Aleksnadra - to nie obowiązek tylko przyjemność:)

    OdpowiedzUsuń
  8. 4 książki to bardzo dobry wynik, u mnie to 2 ;( przeraża mnie to :O

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne statystki - oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie jest źle! Trzymam kciuki, by październik był jeszcze lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak na nawał nauki to nie jest źle! Ważne, że znajdujesz czas na to, co lubisz. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie też w miesiącu wrześniu był taki średni wynik, ale myślę, że nie liczy się ilość, tylko jakość, więc życzę ci w obecnym miesiącu dużo wartościowych książek do czytania.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.