13 lip 2012

Stosik nr.2

Właśnie wróciłam z biblioteki. Postanowiłam od razu się wam pochwalić.
Od góry.
1.Louise Dean- Coraz dalej od siebie. Wpadła mi w oko. Liczę na lekką, wakacyjną lekturę.
2.Jonathan Carroll- Białe jabłka. Od dawna chciałam przeczytać jakąś książkę tego autora. Padło na tą.
3.Krystyna Siesicka- Ludzie jak wiatr. Zauważyłam, że coś w tym miesiącu grube te książki, więc aby torebka się nie podarła dodałam coś cieniutkiego :)
4.Juliette Benzoni- Opal księżniczki Sissi- trzecia część ,,Kolekcjonera z Warszawy". Poprzednie mi się spodobały. Ta też?
5.Izabela Pietrzyk- Babskie gadanie. Była polecona w ,,Lustrze czasu" Anny Piegi, która mi się spodobała, więc sięgnęłam.
6. Anonim- Księga bez tytułu. Kiedyś było o niej głośno, jestem znana z tego, że czytam coś jak szał minie, więc oto jest.
7.Agatha Christie- Dziesięciu Murzynków. Moja pierwsza książka tej autorki. Nie mogę się doczekać.
8. Małgorzata Gutowska-Adamczyk- Cukiernia pod Amorem. Hryciowie. Szkoda, że to już koniec, ale chcę się dowiedzieć co też autorka wymyśliła.


18 komentarzy:

  1. ,,Cukiernię" polecam! Jestem ciekawa Twojej recenzji książki Christie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam zatem na Twoje opinie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam ostatni tom "Cukierni...", cała seria jest genialna. Czekam na Twoje wrażenia po tej lekturze, a także po Christie. ;)
    Przyjemnego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Christie:) Jej pierwszą książkę przeczytałam jakieś 8 lat temu jak byłam w gimnazjum... Kojarzy mi się ze świetnymi wakacjami w Ostródzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowity stosik <3
    Miłego czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na Cukiernię strasznie mam ochotę... A na resztę czekam na recenzje, całkiem ciekawe pozycje, tak mi się wydaje, więc czytaj, czytaj :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Od razu bierz się za Agathe Christie! Naprawdę, polecam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A. Christie mam chyba całą przeczytaną a murzynki są doskonałe :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne chwile z lekturą zapowiadają się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Carolla uwielbiam. Zaczytywałam się "Krainą chichów" i "Białe.." w ieku 13-14 lat i tak mi sympatia została.
    "Cukiernia..." to moja ukochana książka, jeden tom , jeden dzień. Kocham i wielbie:)
    "Babskie gadanie" niezła . szybko mi się czytało.

    OdpowiedzUsuń
  11. "Księga bez tytułu" stoi na mojej półce i jakoś nie mogę się za nią zabrać.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo chciałabym w końcu przeczytać "Cukiernię pod Amorem" - kuzynka wierci mi w brzuchu, bym się w końcu za nią wzięła ;)
    Bardzo chętnie podkradłabym Ci "Księgę bez tytułu" - od dawna mam ochotę ją poznać.
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. zazdroszczę 'cukierni' ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedyś chciałam przeczytać jakąś książkę Agaty Christe ale hmm jakoś wyszło,że nie wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uuu.Dużo tych książek:P
    Udanego i pasjonującego czytania:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Życzę miłego czytania.
    Bardzo jestem ciekawa Twojej opinii o "Białych jabłkach", bo sama od dawna mam ochotę na jakąś powieść autora. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Krystyna Siesicka kojarzy mi się z podstawówką. O "Cukierni pod Amorem" słyszałam, jeszcze nie miałam okazji przeczytać:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwsza Agatha Christie w twoim życiu???????????????/
    No to czekam na wrażenia. Ja jestem wielbicielka i to wręcz maniakalna jej ksiażek.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.