18 kwi 2013

88.Wszystkie moje randki

Tytuł: Wszystkie moje randki
Autor: Debbie Macomber
Stron: 351
Wydawnictwo: Mira 
Rok wydania: 2010
Moje zdanie: Hallie pewnego dnia zaczyna odczuwać tęsknotę za rodziną, macierzyństwem. Ma już swoje lata i pragnie założyć rodzinę. Podejmuje akcję małżeństwo, zaczyna się odchudzać i umawiać na randki. Czeka ją jednak wiele niepowodzeń, które z chęcią wysłuchuje niedawno poznany nowy sąsiad Steve. Czy kobieta spełni swoje marzenia? 
Nie wiem jak wy, ale ja bardzo lubię czytać takie książki. Od początku do końca wiadomo jak to wszystko się skończy, a i tak czytałam z wielką przyjemnością. Chociaż autorka próbowała trochę namieszać w fabule przez co czasami miałam małe wątpliwości. Bohaterowie nie zostali dość dobrze wykreowani, ale nie o to chodzi w takich książkach. Mają być lekkie, niezobowiązujące. Ważne, że w ogóle coś czytamy. Język jest lekki, prosty i przyjemny. Czytając o kolejnych randkach zdesperowanej Hallie czasami śmiałam się w głos.
Ocena:4/6

26 komentarzy:

  1. A ja w przeciwieństwie do Ciebie, nie przepadam za tego typu książkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez lubię czasami przeczytać coś miej ambitnego, bo takie książki naprawdę poprawiają humor. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie przepadam za takimi książkami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Żeby tak było w życiu też... wszystko szczęśliwie się kończyło :) Ja lubię czasami przeczytać takie książki, nie są ambitne, ale dają jakąś nadzieję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. To raczej nie do końca w moim typie pozycja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To raczej literatura kobieca, a więc tak :)

      Usuń
  6. Moja przyjaciółka lubi książki tej autorki, więc polecę jej i tę pozycję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam romanse z wydawnictwa Mira i nie wstydzę się tego, w związku z czym z ogromną przyjemnością przeczytam ,,Wszystkie moje randki''.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam na swoim koncie kilka książek z tego wydawnictwa i bardzo miło je wspominam

      Usuń
  8. Niby lubię sięgnąć po lekką lekturę, ale ostatnio było ich trochę i jeszcze stos przede mną więc narazie tę pozycję odpuszczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zachęcam do przeczytania później

      Usuń
  9. Odpuszczę sobie tę książkę ze względu na wielki stos, który mam do przeczytania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Może kiedyś po nią sięgnę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też lubię sobie czasem przeczytać tego typu książkę :)

    OdpowiedzUsuń

  12. Czasami lubię sięgnąć po taką lekką i przyjemną lekturę:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.