24 sty 2015

Pomysł na dziś #34

Za 101 dni matura, a ja właśnie pewnie bawię na studniówce.  Wszystkie dziewczyny idą do kosmetyczki, a ja stwierdziłam, że maluję się sama i chcę coś innego niż wszyscy. 
One będą miały pewnie w większości smoky eyes, a Chabrowa makijaż w stylu pin up :)
Klasyka i prostota. Tak jak lubię.
Do tego mam ciemne włosy, a więc pasuje tym bardziej.
Co do włosów to chyba będę je tylko podkręcać. Lubię, gdy są roztrzepane, potargane,w takich czuję się najlepiej.
Te są piękne, ale bardziej je widzę na ślubie. Nie wiem jak bym się w czymś takim czuła.
Taką Chabrowa ma sukienkę :)

26 komentarzy:

  1. O boże, kiedy to było! Ale najważniejsze - wygodne buty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje szpilki o dziwo okazały się mega wygodne :)

      Usuń
  2. Uwielbiam chabrowy kolor, więc Twoja sukienka od razu przypadła mi do gustu :) Wyglądasz zjawiskowo, szkoda tylko, że makijażu nie pokazałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie chciałam pokazywać twarzy, ale spotkał się z wieloma komplementami i jestem zadowolona, że wszystko robiłam sama. Paznokcie, włosy, makijaż :)

      Usuń
  3. Bardzo ładna sukienka :) Piękne te loki, ale zgodzę się, że bardziej na ślub.

    OdpowiedzUsuń
  4. Loki faktycznie na ślub, ale i tak piękne :) ja uważam, że nie ma co szaleć z kosmetyczką czy fryzjerem, samej też mozna sobie poradzic. Dobrej zabawy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, rzeczywiście podziałało :)

      Usuń
  5. Twoja sukienka jest śliczna :) Uwielbiam chabrowy, mam nawet jedną ścianę w tym kolorze w pokoju, więc jestem zachwycona! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki styl mi nie odpowiada, ale niektóre osoby wyglądają w nim fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nazwy makijażu nic mi nie mówią. Ale sukienka śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne, rude włosy... i rewelacyjna fryzura ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna ukienka. Pomysł na makijaż również

    OdpowiedzUsuń
  10. ja wczoraj miałam półmetek ;))
    masz bardzo ładną sukienke :)

    Pozdrawiam i miłego dnia życzę :)
    Anru

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje studniówkowe szpilki (jedyne jakie mam w szafie) mają dokładnie ten sam kolor co Twoja sukienka. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie cierpię szpilek tak te uwielbiam. Mają pazur dzięki kolcom na samym przedzie, dla mnie idealne. :D

      Usuń
    2. Wyobraziłam sobie, świetne muszą być :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.