Znajdziesz mnie tutaj

Lakier Lemax

Dawno nie było tutaj kosmetyków kolorowych. Z racji tego, że ,,Zbrodnię i karę" czytało mi się wolno recenzji jeszcze nie ma. Zaprezentuję wam lakier firmy Lemax, który możemy znaleźć na bazarach i wszystkich chińskich sklepach. Numer nie posiada. Mogę wam jednak powiedzieć, że to czerń z drobinkami, które w buteleczce wydają się srebrne, a na paznokciu złote. Lakier przepięknie połyskuje.
Nie jest krzykliwy. Nie wyglądamy w nim jak sroki. Jest elegancki, delikatny, to przez ten bardzo drobno zmielony brokat. Nadaje się zarówno na imprezę, do noszenia w zwykły dzień, a nawet do eleganckiego ubioru. 
Buteleczka jest mała, 6 ml, nie martwimy się, że go nie zdążymy zużyć. Pędzelek tradycyjny. Schnie szybko, łatwo się zmywa, trwałość przyzwoita. Ja kupiłam go za 2,50.

20 komentarzy :

  1. Właśnie ostatnio taki mi się marzył ;) Będę musiała go poszukać w jakiś sklepach ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten kolor nie do końca mnie przekonuje. Wolę jednak takie bardziej weselsze barwy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teraz jesienią i zimą wolę takie barwy

      Usuń
  3. 2,50 - to prawdziwa okazja...zwłaszcza, że zbliża się sezon karnawałowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo interesujący kolor:))
    "Zbrodnia i kara"- klasyk! I jak, podobało się? Ja pamietam, że się nieźle umęczyłam przy tej książce, wbrew pozorom jest ciężka w odbiorze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nic nie powiem. Już dzisiaj recenzja :)

      Usuń
  5. Nie lubię takich brokatowych lakierów. Ich zdecydowany minus to trudna zmywalność.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten się jednak bardzo łatwo zmywa, bo ten brokat jest dobrze zmielony

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Recenzje książek © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka