Znajdziesz mnie tutaj

Eliksir młodości?

Tytuł: Ekstrakt z kwiatu orchidei
Autor: Weronika Wierzchowska
Stron: 374
Wydawnictwo: Prószyński i s-ka
Rok wydania: 2015
Moje zdanie: Weronika Wierzchowska wiele lat pracowała jako chemiczka w wielkiej firmie produkującej kosmetyki. Obecnie mieszka na wsi, również tworzy, jak i pracuje w małej firmie. Można powiedzieć, że trochę ze swoich życiowych doświadczeń przeniosła do tej książki. 

Poznajemy w niej dwie siostry Mazur, Anetę i Beatę oraz ich przyjaciółkę Dorotę. Wspólnie prowadzą one małą firmę kosmetyczną Stella. Wszystkie mają problemy z mężczyznami. Dodatkowo ktoś ich oszukał. Nadzieja w eliksirze młodości- ekstrakcie z kwiatu orchidei.

 Kosmetyki to moje kolejne hobby. Ciekawi mnie jak powstają, lubię analizować składy. Nigdy biernie niczym się nie posmaruję. W tej książce właśnie takie klimaty odnalazłam. Dokładnie został tu opisany proces tworzenia i sprzedawania kremu. To taka typowo babska historia na lato. Mogłaby być jedną z wielu, ale broni się dużym poczuciem humoru autorki. Pełno tutaj momentów gdzie szczerze się uśmiałam. Zostały w nią wplecione wątki zarówno romantyczne, trochę kryminalnych i sensacyjnych. Mieszanka wybuchowa, która stworzyła zadziwiająco dobry efekt.

 Kolejnym atutem są bohaterki. Trzy kobiety. Trzy różne charaktery i osobowości. Bujająca w obłokach Aneta, która jest w stanie zgubić wszystko. Beata rządząca firmą twardą ręką. Dorota- wysoka kobieta, która odstrasza tym mężczyzn, gnębiona przez byłego chłopaka. Te bohaterki wzajemnie się uzupełniają i nie dadzą sobie w kaszę dmuchać. Wierzcie mi na słowo, że są w stanie wiele wymyślić. Będzie się działo. 

Naprawdę polecam, to śmieszna książka na jeden wieczór. Ze zwariowanymi bohaterkami, których przygody wywołają u was salwy śmiechu.
Ocena:5-/6
Książkę i kosmetyki możecie wygrać u mnie KLIKAJCIE TUTAJ
Za to każde kliknięcie w prawym górnym rogu w reklamę również jest miło widziane. 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz :)

Recenzje książek © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka