Znajdziesz mnie tutaj

Ostatnio obejrzane #13

Opowieść o hinduskiej, która traci majątek swojego życia i przeprowadza się do Francji. Tam zakładają restaurację. Ich konkurencją jest restauracja prowadzona przez Madame Mallory, ciężką pracą zdobyła ona gwiazdkę Michelina. Nawet nie wiedziałam, że film ten powstał na podstawie książki. Odnalazłam tutaj piękne widoki, niesamowite potrawy. Aż ślinka cieknie. Spodobał mi się bardzo subtelny wątek miłosny. 
To piękny film o zderzeniu kultur i sztuce porozumiewania się ze sobą. O tym, że zawsze trzeba dążyć do celu. Piękny film na leniwe popołudnie
Dzisiaj krótko, ponieważ taki jest mój pomysł na  te posty.
Zapraszam was za to do udziału w moim konkursie
!!!KONKURS!!!

32 komentarze :

  1. Czytałam książkę, ale nie wiem czy sięgnę po film, bo ta pierwsza nie do końca mi się spodobała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie też będę się musiała zastanowić czy przeczytam książkę :)

      Usuń
  2. Oglądałam ten film i również bardzo mi się podobał.

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam, że książka jest nieciekawa, więc i jedno i drugie sobie daruję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, myślałam, że książka jest warta przeczytania :)

      Usuń
  4. Swego czasu było dość głośno o tej produkcji. Będe miała na nią oko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze parę miesięcy temu można było o niej dużo usłyszeć :)

      Usuń
  5. Tego typu filmy niespecjalnie mnie pociągają- moim numerem jeden wciąż są horrory :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Najpierw sięgnę po książkę, potem się zabiorę za film :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba po raz pierwszy odwróciłam tą kolejność :)

      Usuń
  7. Mam w planach, ale jednak mam najpierw chęć na książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To ja może książkę najpierw przeczytam, a potem oglądnę jej ekranizacje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak chcesz :) Ale lepsza twoja kolejność :)

      Usuń
  9. Jakoś nie ciągnie mnie do tego filmu.

    OdpowiedzUsuń
  10. O rety nie wiedziałam, że jest ekranizacja :) a ksiązkę mam z wymianki i jeszcze nie przeczytałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie widziałam jeszcze tego filmu, ani nie czytałam książki, a zapowiada się ciekawie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, naprawdę miło się ogląda :)

      Usuń
  12. Książka rzuciła mi się w oczy latem, ale nie czytałam i teraz żałuję- muszę nadrobić i książkę i film :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że ci się spodoba :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Recenzje książek © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka