9 mar 2015

Ostatnio obejrzane #14

Nasi tajni agenci, Pingwiny z Madagaskaru muszą połączyć siły z organizacją Wiatr Północy w walce z czarnym charakterem.
O ile zwiastun obejrzany w kinie wydał mi się świetny to całość filmu już taka nie była. W zwiastunie pokazano najśmieszniejsze momenty. 
Nie powiem, dobrze się przy nim bawiłam, ale spodziewałam się jeszcze czegoś lepszego. Był wszędzie tak polecany. Dzieciom z pewnością się spodoba :)
Początek, w którym oglądamy pingwiny w dzieciństwie był uroczy i słodki. 
Odstresowałam się, miło spędziłam czas.

30 komentarzy:

  1. Nie wiem dlaczego, ale mam wrażenie, że motyw tych kochanych Pingwinów został wykorzystany już w całości. Może i bardzo je lubię, i lubię także bajki, ale nie wiem czy obejrzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serial jest zdecydowanie lepszy :)

      Usuń
  2. Całkiem niezły film, ostatnio oglądałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że tobie się jednak spodobał :)

      Usuń
  3. Szkoda, że jakoś całość film nie porywa. Ale i tak chce go obejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze lubiłam Pingwinów i dlatego może w wolnej chwili sobie obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby tobie spodobał się bardziej :)

      Usuń
  5. Widziałam, bardzo mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodziewałam się czegoś więcej po tym filmie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam wrażenie, że ta bajka jest zrobiona trochę na siłę - jak cały serial o pingwinach. tamten humor mnie nie bawi, to zupełnie inne oblicze bohaterów znanych z bajki Madagaskar.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madagaskar był rzeczywiście śmieszny, serial też mi się podobał, jednak humor z tej bajki to już jakiś odgrzewany kotlet

      Usuń
  8. Oglądałam ten film i było w nim zdecydowanie za mało Juliana :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Pingwiny, ale też spodziewałam się czegoś lepszego po tym filmie. Niemniej to pozycja obowiązkowa dla fanów. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fani muszą koniecznie to nadrobić :)

      Usuń
  10. Nie wiem, jak to się stało, że jeszcze nie obejrzałam Pingwinów, a od miesiąca się wybieram ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie czuje się przekonana do tegoż filmu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Raczej mnie ta bajka nie interesuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mama z siostrami była na tym filmie i przyznaję, że sama chętnie bym go obejrzała :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj, szkoda, że najśmieszniejsze momenty zostały pokazane w zwiastunie. Ja obecnie nadal jestem fanką seriali, aniżeli filmów, więc pewnie go nie obejrzę ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.