30 mar 2015

Ostatnio obejrzane #15

Miałam ochotę na jakąś lekką komedię. Taką, w której znajdę naprawdę coś śmiesznego, a nie tylko same niesmaczne żarty. Trafiłam na film o Haroldzie i Kumarze. Dwóch studentów postanawia w piątkowy wieczór udać się na hamburgera. Oczywiście nie trafiają tam od razu, ich muszą się strasznie pokrzyżować i wyjdzie z tego niezły galimatias.
Naprawdę ciekawa i co najważniejsze śmieszna komedia. Pełna gagów podczas których po prostu płakałam za śmiechu. Dawno się tak nie ubawiłam. To dobry film na ponury wieczór, albo po prostu odstresowanie się po ciężkim dniu. Spełnia swoją rolę. 
Aktorzy mnie przekonali, pasują do swoich ról.
Z chęcią wam polecam :)

26 komentarzy:

  1. Ja komedii nie lubię, więc raczej nie oglądnę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ja dawno żadnego nie oglądałam :)

      Usuń
  3. Hmm... nie przepadam za komediami, sama nigdy ich nie wybieram, chyba że ktoś jest ze mną i sam wybierze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem :) Ja oglądam jak leci :)

      Usuń
  4. Kompletnie nie widzę w tym filmie czegoś, co mogłoby mnie zainteresować :)

    Zapraszam do mnie na www.maialis.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądałam i pamiętam, że nieźle się usmiałam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię tego typu filmy. Z chęcią obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tej komedii, ale skoro twoim zdaniem jest śmieszna, to chyba się na nią skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czas na dobrą komedię zawsze się znajdzie :) Szykuje się trochę wolnych dni, więc z chęcią zobaczę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też niedługo będę miała masę wolnego :)

      Usuń
  9. Ta komedia to niestety nie mój typ ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.