Znajdziesz mnie tutaj

185.Dom z marzeń

Tytuł: Dom z marzeń
Autor: Debbie Macomber
Stron: 443
Wydawnictwo: Harlequin
Rok wydania: 2012
Moje zdanie: Mój kolejny powrót do Zatoki Cedrów. Dave Fleming, pastor w Cedar Cove ma problemy. Jego żonie wydaje się, że ją zdradza. Co się tak naprawdę z nimi dzieje? Olivia walczy o życie. Nastoletni Tannith i Shaw połączeni przez pasję i trudną przeszłość przeżywają pierwszą miłość. 
U mieszkańców Zatoki Cedrów jak zawsze dużo się dzieje. Z całego serca polecam wam tę piękną powieść obyczajową. Jeśli tylko nie przeszkadza wam mnogość wątków od razu jej poszukajcie.
Ocena:4+/5
Dzisiaj króciutko, ponieważ to już 8 cześć serii

18 komentarzy :

  1. Jestem siedem części do tyłu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytałam jedynie 4 pierwsze części tej serii. Dalej nie dam chyba już rady, bowiem mam za dużo innych pozycji do przeczytania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie dla mnie. Nie lubię takich książek

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna okładka! Nie słyszałam dotąd o tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie książki od Miry/H!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaaaa się zastanowię, lubię czytywać takie powieści jako przerywnik między kryminałami/ thrillerami/ horrorami :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :)

Recenzje książek © 2015. Wszelkie prawa zastrzeżone. Szablon stworzony z przez Blokotka